ULLARED

Oh vad tidigt jag gick upp imorse, klockan ringde halv 6 och därefter hämtade Patriks mamma och syster mig och så åkte vi till Ullared! Var där nere vid halv 8 och åkte därifrån vid kl 2. Fick köpt massor med bra saker och trots detta vadet inte så dyrt ändå.

Patrik har varit i Gävle idag och besökt mackmyrasbryggeri? Haha tror det iaf, tillsammans med sin pappa och morfar. Han är hemma ikväll vid 22 och då börjar jag jobbet.. Aja vi hinner ses lite imon på dagen innan jag börjar jobba igen kl 15. Inte så nöjd över mitt schema denna helgen. Så jag börjar alltså kl 22 idag och slutar kl 7 imorgon bitti. Får sova några timmar och sen ska jag upp igen för att jobba 15-23. Jag jobbar samma tid som Emma både idag och imon så vi kan dö tillsammans haha. Ska försöka sova lite nu så att jag orkar hålla mig vaken under natten.

Min fina kundvagn hihi ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide