SKA MAN VÅGA SIG PÅ ATT BYTA GYM KANSKE ?

Godmorgon, ännu en lugn dag på jobbet haha. Har varit på jobbet i snart 3 timmar och ingen gjort någonting förutom att dricka kaffe, kolla tv och fundera på om jag ska byta gym. Just nu tränar jag på Nordic Wellness vilket jag gjort i flera år. Började träna där för att de låg nära mig och mina vänner och familj tränade där. Jag tittade aldrig på vilka alternativ jag hade. Men just nu ser jag mig omkring för jag är inte längre nöjd med Nordic Wellness.
 
Mitt "hemgym" tycker jag är för litet, man får knappt plats på eftermiddagarna och dessutom har inte mitt kort fungerat på ett halvår ... Under ett halvår har jag pratat med all möjlig personal men alla säger bara att jag inte är medlem och att de inte drar några pengar från mig. Detta ska dom fixa och jag kan träna under tiden ändå. På mitt kort ska jag kunna träna i hela Göteborg men varje gång jag ska gå till något annat gym än mitt hemgym så har jag fått tjaffsa med personalen på plats om att jag ska träna trots att jag inte står registrerad som medlem av någon konstig anledning. Ni förstår ju själva att jag tröttnat på att tjaffsa med personalen varje gång jag ska träna någonstans. Dessutom kan jag inte heller boka några klasser för jag är ju inte medlem .. SKIT TRÅKIGT!
 
Så jag tänkte att jag skulle blir medlem hos något annat gym och nu är jag inne på att byta till Sats. De har byggt en ny träningsanläggning rätt nära mig, tar kanske 10-15 min att cykla och ännu kortare tid med bil. Har bett Patrik att följa med mig och träna en gång på gymmet så att vi kan känna på hur det är där. Patrik är medlem på Nordic Wellness fram tills december tror jag och trivs vi båda på Sats så kanske han vill byta med mig. Det är ju alltid roligare att träna tillsammans med någon än ensam. Men som sagt så får vi se hur det blir!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide