MYSDAG I STADEN

Idag har jag befunnit mig i stan med Cissi hela dagen! Vi har haft det super mysigt. Shoppat lite, ätit lunch, suttit vid kanalen i solen och druckit kaffe. Har varit precis lagom varmt idag så har bara gått runt i klänning. Fick med mig två bikini överdelar och en underdel och en rosa morgonrock i siden från HM. Har på mig morgonrocken nu och den är så gosig! 
 
Patrik är i Skövde och stannar där över natten så jag har hela lägenheten för mig själv ikväll. Funderar på vad jag ska äta för vi har typ ingenting hemma, tror jag ska ner till Tempo och kika lite hihi. Är sugen på vattenmelon som vanligt .. Ah nåt ska jag väl kunna hitta på iaf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide