LOGGA UT

Efter jobbet så var jag as taggad på att träna så jag tog en PW hem. Svepte en celsius och åt två riskakor innan jag traskade iväg till gymmet. När jag väl kom till gymmet så blev jag så fruktansvärt otaggad haha. Aja kämpade mig igenom en timme av rygg/triceps. Känner mig lite skakis i armarna och trött i ryggen så nåt gjorde jag väl rätt iaf. Ska se om jag kan komma iväg till gymmet efter jobbet imon med och då är jag förhoppningsvis mer taggad. Tänkte ta mig en dusch, dra på mig myskläderna och göra en tacosallad. Blir ingen sen kväll för mig, börjar jobba halv 8 imon och jag känner mig redan trött och seg. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide