A LITTLE TO LATE

Varför lyckas alltid jag? Kom till jobbet lite sent, loggade in mig i datorn, lämnade min mat och skulle sen skriva upp mig på listan. Upptäcker då att jag ska va i en annan byggnad idag. Joggar tillbaka och hämtar maten, loggar ut mig från datorn, väntar på hissen i hundra år. Sen promenerar jag iväg till nästa byggnad, tittar på klockan och jag är så sen! Kommer fram och försöker logga in mig i datorn men ingenting funkar .. Ringer till supporten och efter 40 minuter kan börja jobba! 
 
Mitt liv i ett nötskal. Allt ska alltid va mycket jobbigare än det borde vara. Hade jag fått reda på att jag skulle vara i den andra byggnaden igår så hade jag tagit en tidigare spårvagn och supporten hade hunnit fixa min dator och jag hade inte blivit 40 minuter sen. Aja om en timme är det frukost då ska jag väl hinna varva ner lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide