UPPDATERING

Godmorgon, asså känslan att få vakna av sig själv och inte ha någonting planerat på hela dagen .. LYCKA
Eller ah jag har ju planerat att åka in till stan, kolla i butiker själv och köpa med lunch hem. Ska fixa i ordning mina skor också och gymma. Aja lite planer hade jag visst haha. är det bara jag som tycker att det kan vara sjukt skönt att strosa runt i stan ensam? Jag är verkligen en sällskapsmänniska men vissa dagar vill jag bara vara själv. 
 
Sitter just nu och uppdaterar allt. iphone, ipad och datorn, är det bara jag som älskar att göra uppdateringar? Jag tycker att det känns så befriande. In med det nya och ut med det gamla, ordning och reda. haha är ja konstig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide