P.S DET ÄR HUR KALLT SOM HELST UTE

Jag dör, vad trött jag är! Kom hem igår vid typ kvart över 10 och hoppade direkt i säng. somnade nog vid halv 12-12. Vid 5.30 så börjar Gustav hoppa på sovrumsdörren så att jag vaknar och eftersom att jag ska upp först om en timme så försöker jag att somna om. Vet inte riktigt om jag sov eller inte för jag drömde men va liksom halv vaken för jag hörde att Patrik va uppe och gjorde frukost. Drömde att en snubbe tog min dator men jag jagade efter, tog tillbaka datorn och slog honom med den haha. Allt gick i slowmotion och jag va skit förbannad eftersom att allt gick så himla långsamt. haha så himla konstigt.
 
Jobbar med Emma idag och hon är lika trött som jag, känner på mig att det kommer bli en låååång dag haha.
 
319781_4751405475798_66319759_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide