MYSDAG PÅ IKEA HIHIH

Sådär nu är jag hemma igen. Blev som sagt en sväng till IKEA, Oh vad jag tycker om IKEA haha. Vi fick med oss allt vi skulle ha och lite till såklart. Köpte en ny hallmatta eftersom att Gustav spydde ner den gamla. Han hade verkligen spytt över HELA så den slängde jag direkt. Köpte även massa nya växter och hur mycket ljus som helst, vet inte ens vart jag skall ställa allt haha. Efter IKEA åkte vi till Patriks föräldrar och drack kaffe och pratade om nya bilen. 
 
Maten står nu i ugnen och senare ikväll åker jag och Patrik hem till Johan och Jenny för att mysa och dricka öl. Helt okej lördagskväll med andra ord. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide