MONEY PROBLEMS

Hallå, nu är jag på jobbet. Det är lugnt och skönt just nu, får se hur länge de håller i sig hihi. 7 timmars pass idag igen så jag slutar kl 23 och imon är jag ledig!
 
Hanna och Anette kom hem till mig och Patrik förut och fikade. Vi gick även ut en sväng med Gustav som blev helt tokig haha han va verkligen lycklig över att få va ute. Hanna hade på sig sin nya supersnygga jacka, oh så fin den var! Ska nog köpa en likadan imon hahah! Man kan liksom ta isär jackan så att man kan ha den som vinterjacka, höst/vår jacka eller som en väst. PERFEKT. Men vi får se, vill ju ha fina väskan också .. får se vad lönen räcker till. Dessutom ska jag troligtvis till Ullared snart också hihi då måste jag ju ha pengar med mig, kan aldrig gå ut därifrån tomhänt! Vilka problem man har asså hahah. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide