LOVE YOU MORE THAN EVER

Tumblr_mi600rpl2c1s53qpso1_500_large
 
För två år sedan förlovade jag och Patrik oss. Två år .. vart har tiden tagit vägen? Det känns som att det inte alls var länge sen men tydligen är det de haha. På två år har vi hunnit bli sambo, köpa katt och köpa en bil tillsammans. Min fina man, du betyder hela världen för mig och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig. Ibland kan jag sakna dig trots att du är i rummet bredvid och att sova utan dig.. det går bara inte. Behöver känna din värme mot min hud och jag behöver dina pussar och kramar för att känns mig levande. Att bara se dig kan göra en dålig dag till världens bästa. Det kommer alltid vara du som gör mig hel.
 
"Ever thine, Ever Mine, Ever Ours"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide