LAUNDRYDAY

Godmorgon, vaknade för ett tag sedan. Har hunnit äta frukost och gjort i ordning i linneskåpet haha. Ibland får jag mina ryck asså. Ska strax gå ner i tvättstugan och börja tvätta och sen hade jag tänkt att städa hela lägenheten. Får se hur mycket jag orkar, har svinont i axeln av någon konstig anledning. Hade inte ont igår när jag gick och la mig men när jag vakna hade jag verkligen jätte ont. Har smörjt in axeln med voltaren nu så förhoppningsvid blir det bättre under dagen. 
 
Igår var jag och Patrik och tittade på när Robin spelade match. Matchen slutade 3-3 och det va spännande hela tiden hihi. När matchen va slut åkte vi vidare hem till Johan och Jenny där det blev mat och massa mys!
 
Nu ska jag tvätta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide