KICK ASS

Har tröttnat rejält på mig själv. Jag skötte maten och träningen as bra och jag började att se resultat. Sen åkte Patrik iväg en vecka och jag hängde med Emma. Emma och jag hade världens grymmaste vecka, vi gjorde verkligen det vi kände för och hade det gött! Men sen dess har jag knappt varit på gymmet. 1 gång i veckan har det nog blivit kanske 2 nån vecka och maten har inte varit bra alls. Jag blir så trött på mig själv, hur svårt kan de va att fortsätta på samma spår som innan? Det är inte svårt alls har jag bestämt mig för så nu kör vi! Och vi startar nu, inte imon, inte nästa vecka eller nästa månad. NU!
 
Tumblr_mgkqp4lbii1rx8anyo1_500_large
Tumblr_mhxxzlforh1s36ne3o1_400_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide