SOOOOOOL

Har just kommit in från en promenad med Gustav. Han har faktiskt blivit bättre på att inte dra så mycket och när vi ska gå in behöver jag bara tjata lite för att han skall gå till dörren istället för att jag behöver bära in honom haha.  Gosekillen, han är så trött att han redan somnat på mattan. Det tar på krafterna att va ute och jaga löv, jaga fåglar och lukta på ALLT. Nu ska jag hämta ut ett paket från Gina som innehåller ett par byxor och en ny clutch hihi. Sen ska jag snabbt slänga ihop någonting som jag kan äta som middag på jobbet. Börjar jobba kl 15 och så slutar jag kl 12 i natt. Jobbar med älsklings Emma idag så tiden kommer nog gå rätt fort ändå! Skriver mer sen på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide