KÄNNER PÅ MIG ATT DETTA KAN BLI EN RIKTIGT BRA DAG ÄNDÅ

Nu är jag hemma. Efter jobbet gick jag in till stan och fick äntligen köpt tröjan med vingar på ryggen! Fick även med mig en t-shirt och två produker från bodyshop. ÄLSKAR BODYSHOP. Vill köpa upp hela butiken haha men fick hejda mig lite. Blir nog några fler produkter nästa gång jag är i stan haha. 

 

Fick även gjort mitt ärende på banken, tog max 15 min från att jag gick in till att jag gick ut. Hur skönt som helst, hade räknat med att sitta där ett bra tag. Just nu väntar Patrik och jag på att han ska bli uppringd av banken och sen skall vi träna. Bröst, biceps och triceps! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide