CUPCAKES, VODKA & HAKUNA MATATA

Sådär, då var jag hemma igen och har just ätit lunch. Sushi till lunch .. igen haha. Jag va sugen på att köpa en sallad men när jag gick förbi sushistället så försvann salladsuget och sushisuget tog vid. Gott va det iaf haha. Gick lite banans inne på Kicks också, blev massor av hudvård och tack vare Emma gick jag förbi akademibokhandeln och köpte resten av fifty shades serien, bok 2 och 3 då. Hittade dessutom min drömväska inne på NK men min ekonomi tillåter inte riktigt ett köp av en svindyr väska just nu. Men jag håller på att spara pengar så förhoppningsvis kan jag köpa väskan redan nästa månad hihi. Och just eftersom att den är så dyr känner jag att det är bra att tänka efter om det verkligen är någonting jag vill ha. Vill inte lägga massa pengar på någonting jag bara använder 1 gång så. tänk tänk.
 
Nu ska jag putsa i ordning mina skor och kolla på The Hills, har inte kollat på det på år och dar verkligen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide