ALREADY TIRED

Sådär då var jag äntligen på jobbet. Älsklingen va så snäll och lät mig ta bilen till jobbet, han ska ju ändå inte ut och köra under natten. Innan jag kom hit så var jag och Patrik på kalas hemma hos hans faster Pia som har fyllt år. Fick massor med mat, glass, tårta och godis haha, jag tror att jag sprängs snart! Lär ju inte kunna äta någonting under natten men det va värt det, så himla gott. Annars har jag inte gjort mycket idag, tagit det lugnt och försökt att sova så mycket som möjligt under dagen. Jag är redan trött.. typiskt jag slutar kl 7 imon bitti. Jag har iofs mina celsius, Emma och Åsa här så jag ska nog hålla mig vaken. Har även med mig en bok som jag förhoppningsvis hinner läsa lite hihi. Skriver lite mer senare om jag inte har fullt upp. Love<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide