TRÖJOR MED TRYCK

Har spenderat dagen hemma. Hostar fortfarande som jag vet inte vad! Har hängt i soffan mestadels och kolla på weheartit. kan sitta i flera timmar på den sidan och bara kika runt hihi. tråkigt nog , eller ah inte tråkigt för mig med tråkigt för mitt konto för jag är himla sugen på att shoppa! Har fått tröjor med tryck på hjärnan. Ska försöka ta mig till Kungsmässan en snabbis imon för tydligen är jag inte klar med julklapparna ... aja, en timme orkar jag nog vara borta från soffan. 
 
Patriks familj kom förbi på en fika för en stund sen. De ville se lägenheten nu när vi är klara. Vi är inte helt klara men de mesta är klart iaf. Vi fick en blomma av Hanna som var jättefin! Hon hade pimpat den själv på jobbet med glitter hihi. Ska nog snart lägga mig och sova, känner mig rätt hängig. natti natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide