DONE AT THE HAIRDRESSER

Jag bara älskar att vara hos frisören. Oftast när jag går dit så brukar jag färga och klippa men denna gången fick det räcka med att klippa. Älskar när någon håller på med mitt hår. Tvättar, kammar, klipper mm. Känner mig så himla fräsh nu och mitt hår är så lent! Inte alls tovigt som innan haha. Fick rådet att använda hårinpackning iaf 1 gång i veckan så jag ska investera i någon riktigt bra när jag har lite pengar över. Tänkte även köpa Lanza Healing Strenght Silk Serum som tillför fukt och glans till håret och det är även ett värmeskydd. Jag är jätte dålig på att använda värmeskydd trots att jag plattar håret nästan varje dag så detta hade varit perfekt. Allt i ett liksom. 
 
Tänkte ta bild på mig och "nya" håret haha men händer detta också er? Man ska ta någon hyffsad bild men ingen blir bra så man tröttnar och börjar fula sig istället .. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide