BORDE STANNAT I SÄNGEN IDAG

Idag är jag helt sjukt förskyld! Asså jag kan knappt andas genom näsan, jag har ont i halsen och det gör till och med ont i lungorna när jag tar djupa andetag. Bra start på veckan eller hur? Idag har det snöat nästan hela dagen och de är ju himla mysigt! Folk verkar veta om att jag är sjuk så därför är det väldigt lite att göra på jobbet hihi. Otroligt skönt för mig som mår skit. Känns som att jag blivit slagen i ansiktet typ haha. Säkert Patrik som smittat mig, han va sjuk innan men nu är han frisk lagom till flytten på lördag! Förstår nu hur fort tiden gått? Känns som att det va nyss som jag skrev att vi vunnit budgivningen och nu är det dags! Nycklarna ska vi nog hämta på torsdag eftermiddag och då åker jag och Patrik ner till lägenheten direkt och kollar lite hur vi ska ha allt. Och antingen så köper vi nya sängen på torsdag eller fredag och sätter ihop den innan alla andra saker kommer dit!
 
Nu är det dags för rast på jobbet så jag och Emma ska ner till cafét och köpa en lussekatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide