THE PLAN

Som jag skrev för någon dag sen så har jag inte tränat på ett tag och vill komma igång! Jag är så taggad! by the way, jag har såååån träningsvärk. överallt. värst är magen! 
 
Iaf, jag ska komma igång! Bara de att jag åker till Grekland imon .. aja, har bestämt att jag ska ha de grymt när jag är borta. ska försöka välja det nyttiga alternativet när vi äter för att få en mjukstart. För nästa vecka när jag kommer hem då jäklar! Patrik börjar jobba vecka 34 och då har jag semester själv för jag börjar vecka 35. Och den veckan skall jag lägga i en högre växel. Vecka 34 är veckan då jag ska ändras. Mina matvanor, träningsvanor och hela jag ska ändras. Jag ska bli bättre. Sara 2.0 hihi. Ni ska få se, har bestämt att det blir träning varje dag den veckan. Har inte bestämt hur upplägget ska bli men de kommer. När jag kommer hem ska jag sätta mig ner med penna och papper och skriva. eller ah, kanske skriver på ipaden haha men ni fattar. 
 
IT IS ON. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide