TIME GOES BY SO FAST

Oj va länge sen jag skrev här nu. Jag har verkligen haft fullt upp! 
 
I lördags hade jag och Emma vår fest. Det var så lyckat och jag hade så roligt hela kvällen! Det var massor av roligt folk som dök upp och vi hade ordnat så att en jobbarkompis son, som är dj kom och spelade. Han va hur go som helst och de kändes som att vi känt honom hela livet haha. Kunde verkligen inte ha haft det bättre. 
Under söndagen så låg jag, patrik och michael i soffan, åt pizza och kollade på sagan om ringen triologin och Hobbit. Vi mådde som vi förtjänade helt enkelt hihi. 
 
I måndags så började min elev Catharina på jobbet. Hon är jätte go och vi trivs som tur är bra ihop! Hon kommer att sitta med mig i 2-3 veckor och sen byter vi handledare elever och då kommer jag ha en tjej som heter Jennifer. Kommer säkert bli bra! Trodde aldrig att det skulle vara så utmattande att vara handledare. Är helt slut efter varje jobbpass men det är ju inte konstigt det är så himla mycket som man ska förklara och visa. 
 
Nu har jag precis varit nere och köpt "fredagsmys" till mig och Patrik. Han har själv cyklat iväg till thairestaurangen för att köpa mat, mums! Patrik åker till Skottland imon och kommer tillbaka på måndag igen. Jag får vara hemma med bebisen istället och även jobba. Hörs mer imon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide