HEJ VÄRLDENS LÄNGSTA DAG

Oh vilken lång dag det har varit! Först kom jag till jobbet och fick träffa min elev Catharina för första gången! Hon va super trevlig så vi kommer nog bli ett bra team. Jag ska lära henne allt jag kan haha. Eftersom att vi hade elev idag så blev det en timme lunch, lyxigt som fasen! Vi var ett gäng som gick till I Love Pizza. Så himla kul, jag och Emma delade på en fet kebabpizza och alla andra tjejer åt sallad och pratade om kalorier .. haha va fan liksom. Men iaf efter jobbet hämtade Patrik mig och så åkte vi och kollade på en cykel till mig. Patrik ska betala halva så det blir en perfekt födelsedagspresent! Vi åkte även och kollade på ett hus i Lindome .. Haha jag vet, ett hus! Det va fint men det blir inget hus än på ett tag. Tillslut hamnade vi på gymmet också, idag blev det rygg, ben och axlar. Är dö trött nu så ska ta en snabb dusch och sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide