Yellow diamonds in the light

 
Idag är det en bra dag. Det känns sådär bra i magen. Ni vet vad jag menar? Iaf jobbat idag, 6.30-15.30. Tiden gick hur långsamt som helst idag och inga program på datan ville funka haha. men jag satt med en kopp te och hade det mysig ändå. Patrik håller på att fixa belysning i garderoben och då håller jag mig undan. Fattar ingenting ändå och skulle bara vara i vägen eller förstöra nåt om jag försöker hihi. Beställde just ett par nya "gymbyxor" från märket better bodies. världens finaste byxor! hoppas de passar bara. men de tror jag. hoppas jag. Tror jag och Patrik ska åka och handla om en stund. Behöver fylla på kylen och skafferiet lite. Celsius <3 
 
Rihanna – We Found Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide