we are the kids with the broken hearts

Skulle jobbat idag men jag stannade hemma. Migrän och ont i magen så det är bättre att vara hemma då än att bara sitta på jobbet och inte orka göra någonting. Klev upp ur sängen nyss, tog några värktabletter och la mig i soffan. Upptäckte ganska fort att jag va hungrig så jag gick till köket och gjorde en proteinpannkaka med en röra på kesella och frusna jordgubbar som jag mixade ihop. Nu ligger allt i magen och jag sitter och pluggar medan jag kollar på Trassel. Jag är 21 år och tycker att Trassel är en av de bästa filmerna någonsin haha !

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG ÄLSKAR MED TRASSEL!

Svar: så himla fin! jag vill typ gråta när hon kommer ner från tornet för första gången, blir så glad för hennes skull haha
sara engström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide