Trassel

Vad är det för fel på mig? Tittar på trassel igen haha tredje gången på två dagar.. Men men så kan de va. Vaknade vid 10 ungefär, tror min kropp behöver sömn. Mår inte lika dåligt längre men känner mig fortfarande inte riktigt bra. Men jag åkte in en sväng till stan, kände att jag behövde komma ut en stund och få lite luft. Behövde även köpa lunch, hittade ingenting hemma som jag ville ha. Gick förbi en parfym butik och jag kunde bara inte låta bli att gå in! Typiskt mig, men jag hittade lady gagas parfym som jag så länge velat ha! Den doftar hur gott som helst, det är en riktig Sara doft. Flaskan är så fin och parfymen är svart men när man sprayar den på huden blir den genomskinlig! Hihi så nöjd, ska sitta och titta på fina flaskan en stund sen ska jag plugga! Provet är imon och ärligt talat känner jag mig lugn. Känns som att jag kan de mesta iaf. Patrik ska förhöra mig ikväll så vi får se hur säker jag känner mig efter det haha


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh det kommer gå så bra så! Lycka till imorgon! :D

2012-09-20 @ 00:41:41
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide