Swag

Heej, sitter på jobbet igen hihi. Jobbar till kl 22 och imon är det 06.30-15.30 och på lördag är jag äntligen ledig! Så himla skönt, har varit så mycket att göra på jobbet varje dag så det ska bli skönt att få en paus. Sitter även själv idag vilket jag känner att jag behöver, ibland blir det bara jobbigt att ha folk runt sig hela tiden.

Iaf nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar så jag har bestämt att jag behöver en "uppfräschning". Nästa onsdag ska jag göra naglar och fixa håret ! Längtar så mycket till onsdag! Jag behöver få lite egen tid och bara ta hand om mig själv. Känner mig så himla sunkig hehe. Ska iofs träffa Cissi på kvällen för en fika men de kommer bli så mysigt :) hm .. undra hur jag ska fixa naglarna, är sugen på silverglitter men vi får se på onsdag hur det blir! Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide