Sagoland

Hejhej. Har varit ledig idag, äntligen! Har varit på körskolan och det gick grymt bra idag. trots att jag missade en skylt så löste jag det. lite stolt över mig själv. skall tillbaka och köra imon med, hoppas de går lika bra. ska inte köra med Jannike som jag brukar utan ska köra med Petter, de är han som äger körskolan. Han vill alltid köra med alla och se hur man kör innan man ska ha uppkörning. håll tummarna för att de kommer gå bra hihi. 
 
Kom hem för en stund sen, har varit hemma hos mamma och pappa o fikat. så gottit. gick pengar för min gamla mobil som min bror fick när ja köpte ny. grymt, då blir de shopping imon hihi. asså sitter och kollar på nån skum film på 6an. Patrik sa vad den hette men de minns ja inte. Jim Carrey är med iaf, lite sjuk i huvet som vanligt haha. ska nog lägga mig snart, känner mig rätt trött. Natti natti . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide