We are the kids with the hungry hearts

Hejhej. Sitter just nu på spårvagnen på väg in till stan. Har just varit hos tandläkaren och de känns så onödigt. Tandläkaren tog kort på mina tänder, peta lite och borsta tänderna på mig, sen fick jag gå haha! Mina visdomständer börjar komma fram men jag känner inte ens av de. Vet att vissa har jätte ont och jag hoppas att jag slipper det. Är snart i stan och då ska jag köpa handskar jag kan ha när jag tränar styrketräning. Måste alltid sätta ner stången mitt i övningen för att torka av händerna och då tappar jag fokus på övningen. Ska nog köpa lunch också, börjar bli lite hungrig. Ah men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide