TRÖTT ÄR BARA FÖRNAMNET

Tränade bodycombat och zumba med Emma förut ju. Trodde jag skulle spy i slutet av combaten, det va så jobbigt! Jag har inte gått på konditionspass på över 1 år så det va inte lätt. Och 10 min efter de passet va slut var det dags att dansa zumba. HAHA herregud jag kan verkligen inte dansa. Inte sån dansstil iaf, såg ut som en förvirrad apa eller nåt. Men kul va det iaf, det är nog lättare när man gått några gånger och kan dansstegen. Åkte iaf hem efteråt och lade mig i soffan, där ligger jag fortfarande hihi. Väntar på att Patrik ska komma hem från Danmark så jag kan göra middag! Jag är hungrig som en häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide