SPA

Varför har jag aldrig gått på spa tidigare!? Hur underbart dom helst! Först va det fotbad, ansiktsmask, ångbastu, torrbastu och is skrubb. Sen badade vi i en varm pool och därefter gick vi på ett turkiskt bad där vi fick skrubba varandra. Vi gick vi in i ett annat rum och gjorde en ler-inpackning över hela kroppen, sen gick vi in i ett till rum där vi smörjde in oss i en olja som fick torka in i huden. Sen gick vi in i ännu ett rum "eldrummet" där vi fick ligga i en jätte stor säng framför en brasa där vi fick te och frukt. Sen la vi oss i en till pool. Vi har verkligen gjort hur mycket som helst och jag känner att jag behöver en tupplur hihi. Vi ska väl göra i ordning oss och sätta oss i baren fram tills det är middag vid 8.

HAHA varför är morgonrockar alltid för stora för mig? Sen är tofflorna världens snyggaste !


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad mysigt det låter! Mys jättemycket nu och ha det bara braaaaa loveyou <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide