Never grow up

Blev inte så mycket gjort idag faktiskt. Mötte upp Patrik när han slutade jobbet och så åkte vi till K-rauta och köpte lite saker. Svängde även förbi pappas jobb och hämtade lite spackel. Sen åkte vi hem igen, Patrik jobbade lite i hallen och jag lagade mat. Gjorde en egen variant på chili con carne, tycker de blev riktigt bra. Blev massa över så nu har jag matlådor för hela veckan och de är så skönt! Nä ska kika lite på animal planet nu innan jag lägger mig i sängen. Jobbar 7.30-16.30 imon, tycker inte ni också att jag alltid jobbar? Aja det är bara att kämpa på, man har ju inte direkt något annat val. Ha de bra!

Hihi världens finaste bild på mina pojkar !


Kommentarer
Postat av: emma

Haha vad söt bild :D Patte ser ju skitglad ut!

Svar: haha så himla mysig!
sara engström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide