hatar helger

Min soffa är rätt skön ändå. Har typ suttit här sen jag kom hem. Jag som skulle städa haha, dagens skämt. men jag fastnade faktiskt vid youtube. Följer några tjejer och så fort de laddar upp nått nytt måste jag ju kolla! Ärligt talat har jag rätt tråkigt nu. Patrik har varit iväg hela dagen, han kom hem en snabbis nu för att byta om och så åkte han igen. KUL. Asså förra helgen va jag ledig och jag va så sugen på att hitta på massa saker som man inte hinner med annars. Hade tänkt se om Patrik ville gå på bio med mig, men Patrik blev "dålig" så jag fick liksom stanna hemma och ta hand om honom typ. Både lördag och söndag, och denna helgen blev ju inte direkt bättre. Jobbar fredag, lördag och söndag. Ville verkligen vara med honom nu under lördagen, det va ju därför jag bokade in ett 7-timmars pass. Men det blev inte mycket med de, vet inte när han kommer hem sen heller. Aja ska leka lite med mitt nya smink som jag beställde hem, hihi de piggar alltid upp. Ska nog sminka Gustav med mohaha, han brukar alltid trycka ner nosen i allt han hittar så nu ska ha få! Hörs sen babes. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide