Godmorgon

Hej!
 
Har just kommit till jobbet. Känner mig fruktansvärt trött och lite stressad. När klockan ringde imorse så snoozade jag lite och sen stängde jag av larmet för att gå upp. Självklart så råkar jag somna om och drömmer att jag försover mig och att jag inte vet vilken dag det är. När jag väl vaknar så får jag lite panik för jag  tror att försovit mig jätte mycket men sen kollar jag klockan och ser att jag bara har försovit mig med en kvart. Tur att jag inte sov längre än så! Hann inte äta frukost hemma som vanligt men jag hann faktiskt få med mig frukost till jobbet för en gångs skull. Hörs lite senare när jag har rast!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide