Nov. 27, 2012

Har just slängt i mig en as god omelett, eller haha de skulle vart en omelett. Det blev typ hej-kom-och-hjälp-mig men gott var det iaf. Patrik hade dragit fram allt julpynt och ställt på vardagsrumsbordet. Han satte upp 2-3 saker och sen sa han att han tröttnat och att jag kunde sätta upp resten haha. Men jag klagar inte, tycker det är jätte mysigt att julpynta! Vi skulle gått och tränat nu men det blev lite problem hemma och en vän ska komma hit och hjälpa till. Typiskt jag som verkligen ville träna :( aja får blir träning imon istället då. Antingen med Emma, Patrik eller själv. Skriver mer senare eller imon, ska mysa ner mig i soffan med en kopp chai.

Just de! Måste bara säga att jag va hos bästa Therese igår och gjorde naglarna. Jag har alltid sagt att jag inte är en rosa tjej. Tro fasiken att jag går därifrån med Barbierosa naglar haha men jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide