Dec. 28, 2012

Ligger just nu i sängen, vaknade för en stund sedan men jag får inte lämna sängen för Patrik. Han står i köket och gör frukost till mig nu, min fina man <3 undra vad han gör för frukost idag ..?

Igår gick dagen rätt fort, jobbade ju med Emma. Efter jobbet så hängde hon med mig hem, jag packade gymväskan och så drog vi och Patrik till gymmet. Ben, rygg och axlar blev det igår, och lite mage. Därefter rusade vi hem, jag och Patrik fixade i ordning oss på typ 10 min och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Min bror fyllde 18 så det blev flygande Jakob till middag och sen as god tårta.

Nu kommer frukosten, skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide