dance like nobody´s watching

Kom nyss hem från ett pass på gymmet. Bröst, biceps och trieps. GÖTT SOM FAN. Blev inte mycket träning förra veckan så det va skönt att komma iväg till gymmet. Mitt andra hem haha. 
 
Hade en jätte mysig julafton igår! Fick verkligen massor av saker som jag inte förväntat mig och jag kunde inte vara mer nöjd. Fick presentkort på både MM och Stadium så jag och Patrik tänkte shoppa loss nu i veckan. Ska köpa nya träningsskor, sportbh och byxor. Kanske någon tröja, vi får se. Har inga bilder från julafton på mobilen men kanske slänger upp nåt här när jag orkar föra över bilderna från systemkameran.
 
NU ÄR DET MYS SOM GÄLLER HELA DAGEN
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide