WHEN WORDS FAIL, MUSIC SPEAKS

HERREGUD, typ. Jag har en blogg. Vad ska jag ens skriva? Eller de spelar väl ingen roll egentligen, inte meningen att jag ska få en as stor blogg. Vill bara ha en plats där jag kan skriva av mig liksom. En plats som är bara min. 
 
Jag hatar verkligen första inlägget. Så himla svårt att skriva nåt överhuvudtaget. Samma med filmer. Tycker inte om början på någon film alls. Jag vill bara komma in i handlingen direkt! Bara jag som känner så? haha, antagligen. 
 
Men iallafall min finaste och bästa Emma har fixat hela min blogg. VÄRLDENS FINASTE HEADER ! Sitter bara och tittar på den hela tiden. Hon är så duktig min going <3 loooove you!
 
Nä nu ska jag kolla på How I met your mother och lyssna på musik på datorn. Gör alltid så när jag är ensam hemma. Tv och dator med musik på samtidigt. Gustav är iofs också här men han har inte direkt något att säga till om. även om han tror de. Men ah, skriver nog sen igen. Blev så sugen på att bara skriva nu när jag har en helt egen liten blogg ! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktiga du hihi! Men bilden visas fortfarande inte??? Ååååh. Men den behöver nog bara lite tid som sagt. Texten syns inte heller haha. Får kika på det sen ;) LOVEYOU <3

Svar: haha men va fasiken då! jag kan se allt juuh
sara engström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide