TVÄTT

 
Eftersom att jag nu är sjukskriven så har jag inte allt för mycket att göra. Därför passar jag på att tvätta alla bebiskläder! Det är så mysigt och jag kan knappt fatta att en liten tjej faktiskt ska använda kläderna. Med tanke på hur allt ser ut just nu så är det inte omöjligt att hon kommer lite tidigare än tänkt. Men vem vet, hon kanske aldrig vill komma ut haha. Nu när jag hängde upp alla kläder så märkte jag att vi inte har handlat så färgglada kläder, det är mest vitt/beige/brunt/ljusrosa och lite svart. Helt i min smak faktiskt, jag är ju själv inte så färgglad när det kommer till kläder. 
 
Ska försöka tvinga med mig Patrik till IKEA i helgen så att vi kan köpa en ny byrå och sätta ihop så att jag kan lägga undan kläderna där. Sen vill jag snart sätta ihop spjälsängen och jag tror dessutom att jag ska packa BB-väskan redan nu i helgen. Så är allting klart ifall att bebis vill komma tidigare än planerat. Oh vad jag längtar efter dig mitt lilla hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide