BABYSHOWER

Igår eftermiddag så skulle jag på söndagsmiddag hemma hos Patriks föräldrar. Eftersom att Patrik jobbade på dagen så kom hans pappa och hämtade mig. När jag väl kom dit så möttes jag av massor av vänner och familjemedlemmar som var där och de hade ordnat en babyshower för mig! Jag har ALDRIG blivit så överraskad i hela mitt liv! Jag har verkligen inte anat någonting! Det tog så lång tid för mig att ens fatta vad som hände haha. Vi åt god middag och efterrätt och därefter så lekte vi lekar och jag fick massor av presenter till bebis! Jag har fortfarande inte riktigt tagit in vad som hände igår men jag är så fruktansvärt tacksam över att ha varit med om detta och över att jag har så fin familj och fina vänner! 
 
Jag var så förvirrad igår att jag inte ens tog 1 bild! Emma och Hanna tog dock miljoner bilder så jag ska se om jag kan få några av dom hihi för jag vill verkligen ha bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide