BARA 2 TIMMAR

Utbildningen idag blev väldigt märklig. Vi hade förhörsmetodik i ca 2 timmar, plus en rast på 20 minuter, och därefter var vi klara för dagen .. Jag blev faktiskt besviken. Visst det är väl skönt att arbetsdagen är så kort men när det är utbildning så hade det ju varit roligt att lära sig någonting också ... Men men. Jag och Emma stannade kvar ett tag och pluggade och därefter åt vi lunch. Sedan åkte vi till Kungsmässan för fika och shopping. Jag köpte tulpaner, en pläd till soffan och en vas! Alltså denna vasen har jag velat ha i säkert ett halvår, om inte mer, och helt plötsligt hittar jag den! Den brukar alltid vara slutsåld men äntligen fick jag tag på den. Så det blev en helt okej torsdag ändå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide