SKÖTBÄDD

Jag har länge tyckt att det varit för tidigt att köpa saker till bebisen. Meeen eftersom att vi nu är i vecka 20 (19+2) så är vi ju halvvägs! Och jag har fått höra från flera håll att det är bättre att köpa lite i taget än allt på samma gång.
 
Det vi köpt än så länge är en spjälsäng. Vi hittade en som vi verkligen ville ha och då kändes det bra att slå till redan nu. Jag fick även precis hem en skötbädd som jag köpt på Ellos. När man blev medlem så fick man 40% rabatt på en vara så skötbädden kostade bara 200 kr! Hur bra som helst och den är så söt!
 
Annars har vi fått ett babygym och en babymobil att hänga ovanför sängen. VI fick sakerna av patriks föräldrars grannar som har två små tjejer. Vi är så tacksamma! Det känns skönt att vi börjat handla saker nu iaf, så slipper man stressa sen med alla inköp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide