VECKA 2

Här är vecka 2. Än så länge är ingenting ifyllt men det kommer självklart under veckan. Vet redan nu 2-3 saker som jag måste skriva in. Alltså jag använde ett kit från scribbleprintsco när jag planerade denna veckan och jag önskar att jag använt mer klistermärken utan mönster. Jag tycker att det blev lite väl plottrigt men färgerna är fina! Jag har även ändrat lite på vänstersidan denna vecka. Inte mycket än så länge eftersom att jag inte har allt jag behöver men framöver så kommer det vara snyggare, mer stilrent, och mer plats att skriva. Helt rätt att börja det nya året med att göra om i kalendern eller hur hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide