MÅNDAG

För en gångs skull har jag en riktigt bra måndag. Än så länge haha. Jag vaknade hyffsat utvilad, jag och Emma hann till tåget (det var verkligen på håret) och jag får bra samtal nu på jobbet. Jag är nöjd. I eftermiddag ska jag träna och skriva matsedel för veckan. Jag och Patrik är riktigt kassa när det kommer till att handla mat och planera. Vi är mästare på att småhandla och vi lägger löjligt mycket pengar på mat. Så det ska jag ändra på! Mitt nyårslöfte för i år är att spara pengar och sluta slösa, än så länge går det rätt bra. Det är nog mitt bästa nyårslöfte någonsin tror jag.  
 

Tips på matsedel från misstheam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide