STORSTÄDNING

Förut när jag kom hem så möttes jag av en överaskning. Patrik hade storstädat hela lägenheten och hade dessutom varit iväg och slängt massa skräp som vi haft ståendes! Jag var så nöjd och Patrik var nog ännu nöjdare för han skulle berätta för mig exakt vad han gjort och jag skulle gå in i varje rum och titta haha. Det känns skönt med ett nystädat hem. Det enda som är kvar är tvätten. Jag har en stol i sovrummet med massa kläder och Patrik har halva golvet fullt med kläder. Bad han lägga allt som ska tvättas i en hög så kan jag tvätta det imorgon. För nu ska jag äta godis, dricka cola och bara njuta av att vara ledig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide