SÖNDAG

Denna helgen har verkligen gått i ett och jag är så fruktansvärt trött just nu. Jobbade 13-22 i fredags. Kom hem vid 22.30, åt middag och sen gick jag och la mig. Gick upp kl 6 och var på jobbet 7.30 och stannade till 15.30. Sen åkte jag hem, tog en tupplur på soffan och sedan iväg på Kalas för att fira Pia som fyllt år. Vi åkte hem vid 21.30 och var hemma efter 22. Somnade typ direkt. Sen upp nu imorse kl 5 och nu sitter jag på jobbet igen. Slutar 15.30 och jag vet inte hur jag ska orka jobba så länge. Jag är helt slut.
 
Och nu börjar en skitperiod på jobbet. Jag är ledig imorgon och sedan jobbar jag 3 dagar, sedan ledig en dag och sedan jobba 3 dagar igen och så håller det på ett tag framöver. Jag är inte nöjd. Men något jag är nöjd över är efterrätten igår! Chokladpudding, vaniljglass & jordgubbar, MUMS. 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide