ALLAHJÄRTANSDAG

Hade ni en mysig allahjärtansdag igår? Jag hade faktiskt en jättebra dag trots att jag jobbade mellan 7.30 och 15.30. Det var bara jag och Louise som jobbade dagen igår haha. Det var så fruktansvärt tomt i lokalen! Man att ju van vid att det är ett 30-tal personer på plats annars. Men iaf, efter jobbet så åkte jag direkt hem. Hemma möttes jag av Patrik och patriks familj som var hos oss och fikade, haha jag blev rätt förvånad. Efter de åkt så gjorde Patrik förrätt till oss, toast skagen. Han gjorde den från grunden och det blev så löjligt gott! Sedan åt vi lax och pressad potatis till middag. Sen var vi så mätta att vi hoppade över efterrätten. 
 
Min man skämmer verkligen bort mig jämt. Inte nog med att han slitit med att planera och laga en trerättersmiddag till mig, jag fick även blommor och så ska jag på manikyr! Patrik ska till skönhetsfabriken på lördag, till en barberare för att raka av sig skägget. Då har han även bokat in mig på manikyr så vi kan gå dit ihop. Det ska bli så mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide