UPDATE

Patrik är iväg på julbord med jobbet och Stella sover bredvid mig så jag tänkte passa på att skriva en kort uppdatering om hur vi har det! Idag är Stella 11 dagar gammal och jag har nog fortfarande inte förstått att jag är hennes mamma. Att vi nu är en liten familj på 3 personer. Vi myser mest runt hemma men vi har hunnit med en promenad och flertalet besök från familj, vänner och en dam från BVC. Stella är världens mysigaste och vill helst ligga på mig och Patrik hela tiden. Amningen går bättre och bättre men hon har börjat få väldigt ont i magen pga gaser. Bad Patrik åka förbi apoteket på väg till julbordet och köpa minifom som vi ska prova, förhoppningsvis hjälper det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide