MIN KROPP

 
Bilden till vänster tog jag precis innan vi åkte in till förlossningen och bilden till höger är från idag, 19 dagar efter förlossningen. Kroppen är så häftig! För ärligt talat så har jag inte direkt tagit bra hand om min kropp efter förlossningen. Jag har ätit godis och druckit cola varje dag. Sms:ade Patrik nyss och bad honom köpa med sig mat från Burger King liksom haha. Trots detta så har jag faktiskt gått ner alla graviditetskilon redan! Jag gick upp ca 10 kg och enligt min våg hemma så har jag nu gått ner 11 kg. Men ärligt talat så är det skitsamma. Jag är bara nöjd över att min kropp börjar bli starkare och att jag kan gå en bit utan att vagga fram och få ont i ryggen och bäckenet. Dessutom kan jag knäppa min jacka igen så att jag slipper frysa när jag är ute haha. Men efter julen ska jag börja prioritera min kropp igen. Jag behöver bli starkare och hälsosammare så att jag orkar ta hand om mitt lilla hjärta hela dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide