JULFIRANDE

Denna julen var verkligen speciell, Stellas första jul. Själva julafton spenderade vi med Patriks familj och på juldagen åkte vi hem till min mamma & pappa för att fira. Erik fick träffa Stella för första gången och det tyckte jag var väldigt roligt! Han bor ju i Östersund nu så vi får inte träffa honom så ofta men troligtvis flyttar han tillbaka till Göteborg i sommar. 
 
Vi fick alla så himla fina julklappar och vi är så tacksamma för att vi har så fina familjer! En julklapp som jag blev så otroligt glad över är en bok till Stella. Det är en "min-första-bok" som hon fick av Hanna. Jag har redan fyllt i massor av information och det skall bli så roligt att fylla i den allt eftersom tiden går. Och det kommer bli ännu roligare att läsa den om några år och jag tror att Stella kommer att uppskatta att läsa den när hon är vuxen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide