MITT NYA KONTOR

Första dagen tillbaka på jobbet som sagt. Innan jag gick på semester fick jag veta att jag och Kajsa troligtvis inte skulle sitta i det kontor som vi hade utan att vi skulle flytta upp en våning och byta rum. När jag kom imorse upptäckte jag att flytten redan gjorts och det var inte enkelt att hitta rätt! Fick fråga flera personer innan jag fick hjälp haha. Nästan alla på avdelningen har fått byta rum så ingen vet vart någon annan sitter. Men jag är nöjd med mitt och Kajsas rum! Jag är överlycklig över att jag har en egen plats och jag gillar utsikten ut mot Ullevi och gatan. Så denna dagen tänker jag spendera med att "bo in mig" och få igång datorn och alla system. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide